Home > Verzend en leveringbeleid

.

Verzend- en leveringsbeleid

Voor de zending van onze producten maken wij gebruik van Bpost. Enige bestellingen die net voor het weekend werden gedaan zullen wat een langere verzendperiode hebben. Wij leveren momenteel enkel binnen België.

Indien je je bestelling binnen 5 werkdagen nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact op via [email protected].

Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail van ons. Daarin staat een trackingcode waarmee je de bestelling precies kunt volgen op Bpost.be. Heb je nog geen e-mail ontvangen?  Geen stress, het duurt vaak 1 werkdag om de bestelling te verwerken. Heb je dan nog geen e-mail ontvangen, neem dan contact met ons op via [email protected]

Verkeerd verzendadres ingevuld?

Geen nood. Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar [email protected]. In sommige gevallen kunnen we het adres nog wijzigen voordat deze wordt verwerkt.

Indien deze toch te laat werd gewijzigd, zal je bestelling niet afgeleverd worden. Het pakket zal dan worden teruggestuurd naar ons. Vaak nemen we dan contact met je op. Het kan wel zo zijn dat we bij de nieuwe bestelling opnieuw de verzendkosten in rekening brengen.

Bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat we een snel leveringsproces hebben kan het soms zijn dat de bestelling al verwerkt is door de verzender. We kunnen daarom niet garanderen dat je de bestelling nog kunt aanpassen. Wil je de bestelling aanpassen of annuleren stuur dan snel een e-mail naar [email protected]

Retourneren

Niet goed? Stuur ons een mail ([email protected]) binnen 30 dagen na aankoop. We verwijzen je naar onze algemene voorwaarden voor alle details. Je staat uiteraard in voor de verzendkosten.

Is het product niet gebruikt- met zorg en niet beschadigd? Stop het weer in het meegeleverde doosje (of een andere stevige verpakking) en retourneer het naar:

Fit&Go
Delorsplein 18
8930 Menen, BELGIUM

Ja, ik wil een gratis intakegesprek